Pytanie do Was :)

Hej! 
Ostatnio myślę sobie nad sensem życia... Nie, tak na serio to nie. Ale nad wydawaniem e-booków ;) Z tymi co się piszą, to jeszcze nie wiem jak będzie, póki co bawiłam się we wstępną wizję okładki (która zostanie główną, jeśli chęci mi odejdą 😅), jak również w pracę destrukcyjną - wyrzuciłam 1/4 tekstu, a teraz uzupełniam ;) ~ Moje pytanie dotyczy "Najgorszego". Wolicie naprzemiennie, oba opowiadania ("Po drodze" i "Najgorszego"), czy najpierw skończyć jedno, a później zacząć dodawać drugie? Byłoby mi miło, gdybyście dali znać. Bez kopniaka, jeszcze nie wiem co zrobię, pewnie zostawię jak jest.

Wstępna wizja do nowego opowiadania wygląda tak:


I nie, to nie jest kobieta (god, dammit!)

5 komentarzy:

  1. Raz jedno, raz drugie :-D Wtedy jest ciekawiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wole tylko jedno na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończ jedno zacznij drugie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw jedno, na spokojnie, pitem drugie Wesołych Świąt 🐑 🐇 🐰

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno na raz. Tak jest lepiej i fajniej się czyta. :)

    OdpowiedzUsuń

Ćpun, diler i psychopata - SAIA - cz. 1

 Pierwszy fragment nowego powiadania :) Koniecznie dajcie znać, jakie macie wrażenia po przeczytaniu! ;)   -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-...