Nowe opowiadanie

Hej! Dość długo mnie nie było, ale staram się nadganiać! Na wstępie chciałam ogromnie podziękować za wiadomości. To one sprawiły, że znalazłam w sobie siłę i chęci, by reanimować bloga :) Naprawdę bardzo dziękuję! Jeszcze w tym miesiącu powinno mi się udać wrzucić fragment poglądowy nowego opowiadania, które w całości szykuję na pewno na ten rok, ale jeszcze nie wiem kiedy dokładnie uporam się z nim do końca. Mam tylko nadzieję, że na wstępie Was nie odstraszę 😅 Będzie to historia bohatera, który już przewijał się w poprzednich opowiadaniach. Ciekawa jestem, czy domyślacie się o kogo może chodzić 😉

Życzę pięknego dnia! 

Oby do zobaczenia na blogu ;)

1 komentarz:

  1. Hejeczka,
    "kochana wróć proszę tutaj do nas, tęsknię i tak zaglądam od czasu do czasu..." - tak miałam zacząć ten komentarz, a tutaj taka niespodzianka ;) jestem zachwycony tym postem, i och...
    weny i pomysłów życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Zośka

    OdpowiedzUsuń

Ćpun, diler i psychopata - SAIA - cz. 1

 Pierwszy fragment nowego powiadania :) Koniecznie dajcie znać, jakie macie wrażenia po przeczytaniu! ;)   -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-...