Niezupełnie dobra wiadomość

Hej :)
Byłabym Wam napisała, że już niedługo skończę jedno z nowych opowiadań. Zostało mi do napisania trochę wyjaśnień, zakończenie i mogłabym się brać za sprawdzanie. Ale! Mój kochany mąż - chcąc na stałe wywalić mnie sprzed swojego komputera - zakupił mi w prezencie nowego laptopa. Super fajnie. Tylko, że mój onedrive jakiś cudem postanowił się zaktualizować do stanu z nowego komputera, zamiast odwrotnie. Czyli jest pusty. Zupełnie. Totalnie. KOMPLETNIE. Toteż wiele tygodni mojego pisania poszło się paść :') Ostatnią kopię jaką zapisałam na nośniku robiłam dawno temu... Także ten. Póki co, na myśl o odtwarzaniu wszystkich utraconych scen robi mi się słabo. Najlepsze było to jak na moich oczach ze starego komputera wszystkie pliki znikały, czym prędzej aktualizując sytuację. 
Ale nowy laptopik fajny. Czerwony taki. Ładny :') Left 4 dead 2 działa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ćpun, diler i psychopata - SAIA - cz. 1

 Pierwszy fragment nowego powiadania :) Koniecznie dajcie znać, jakie macie wrażenia po przeczytaniu! ;)   -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-...