Trudne początki

Raz, dwa, trzy... (wdech). Okej, no to zaczynam... ;)

Jeśli ktokolwiek mnie kojarzy, to zapewne z beezar.pl gdzie dodałam, póki co, jedynie dwa swoje opowiadania. Wszystkie moje historie skupiają się przede wszystkim na relacjach męsko-męskich, chociaż największą przyjemność sprawia mi tworzenie całego wymyślonego świata. Piszę trochę fantastykę, trochę zwykłe opowiadania, ale wszystko to łączy się w pewnym punkcie który mam nadzieję kiedyś stanie się jasny, kiedy już ukończę wszystko to co mam w planach.

Pisanie sprawia mi masę frajdy, chociaż zazwyczaj robię to sama dla siebie. Dodanie czegokolwiek publicznie kosztuje mnie sporo nerwów, ale ostatecznie nie ma nic bardziej miłego niż reakcja choćby jednej osoby której to moje 'cokolwiek' się podobało. Pomyślałam sobie że jeśli znajdzie się ktoś komu moje opowiadania mogą umilić czas to warto zaryzykować. Od dłuższego czasu chciałam założyć bloga żeby wrzucać różne rzeczy które aktualnie piszę (zwykle piszę kilka opowiadań na raz, a ostatecznie kończę zupełnie inne, chociaż na każde z nich jest zaplanowane miejsce na osi czasu). Jak widać po moich początkach, średnio potrafię się za to wszystko zabrać, dlatego proszę o wyrozumiałość. Będę starała się systematycznie ograniczać swój słowotok i pracować nad jego jakością. Podejrzewam że zmienię tu dosłownie wszystko, ale od czegoś zacząć trzeba żeby później było co zmieniać ;) 

Nie bijcie, Agata

2 komentarze:

  1. Napiszę ogólnie - przeczytałem wszystkie trzy Twoje teksty i bardzo mi się podobały. Jestem fanem tych historii - najbardziej lubię "Po drodze", bo lubię takie światy fantasy, ale "Najgorszy" i "Ćpun..." też są rewelacyjne. Chcę więcej, więc pisz, pisz, pisz! Weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję. Poprawiłeś mi humor w pracy ;) Ja też najbardziej lubię "Po drodze", bo i największą przyjemność sprawia mi tworzenie fantastycznego świata. Teraz piszę coś bliższego tym klimatom, więc mam nadzieję że nie dam plamy :)

      Usuń

Ćpun, diler i psychopata - SAIA - cz. 1

 Pierwszy fragment nowego powiadania :) Koniecznie dajcie znać, jakie macie wrażenia po przeczytaniu! ;)   -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-...